گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش میاندوآب

آخرین نظرات

کارگاه تخصصی نقشه کشی فنی رایانه ای

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ

کارگاه نقشه کشی رایانه ای در روز شنبه با حضور همکاران گرانقدر برگزار گردید

بسمه تعالی

صورت جلسه کارگاه تخصصی گروه کامپیوتر

در روز شنبه مورخ 8/8/95 گروه کامپیوتر در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب اولین کارگاه تخصصی خود را با عنوان نقشه کشی فنی رایانه ای  با حضورمعاونت محترم اداره جناب آقای مزین،کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش جناب آقای مهندس پورکریم و کارشناس گروه های آموزشی جناب آقای انتخابی  برگزار کردند.

این جلسه با قرائت قران کریم و سرود ملی ایران آغاز شد، در ابتدا معاونت محترم ضمن خوش آمد گویی به همکاران گروه کامپیوتر، از عملکرد سال گذشته گروه نهایت رضایت خود را اعلام داشته و از زحمات سرگروه کامپیوتر  تقدیر و تشکر کردند، و سپس از اهداف برگزاری کارگاه های تخصصی که جزو برنامه های مدون گروه های درسی قلمداد فرمودند ، مواردی چون پیشبرد اهداف آموزشیِ،کیفیت بخشی و...را متذکر شدند.

و نهایت به سوالات همکاران محترم گروه  با سعه صدر پاسخ دادند.

در ادامه سخنرانی بسیار فصیح و زیبای جناب آقای انتخابی را در مورد ایجاد انگیره در کلاس های درسی، خلاقیت بین گروه و همکاران کامپیوتر، ارتباط متقابل با اولیا و مربیان ،  و اشاره به کسب افتخارات برتر از جمله رتبه اول استانی گروه کامپیوتر و اهداف گروه را در مورد بالا بردن کیفیت گروه های درسی را  داشتیم .

در نهایت اینجانب ضمن خوش آمد گویی به همکاران محترم گروه کامپیوتر از تمامی حمایت ها و زحمات یکسال گذشته آنها تقدیر و تشکر را داشتم و از همه همکاران درخواست کردم در موضوعاتی  همانند طراحی سوالات استاندارد،تهیه طرح درس های الکترونیکی ،کیفیت بخشی آموزشی و پیشبرد اهداف گروه های درسی مرا یاری فرمایند.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس پورکریم بعد از سلام و احوال پرسی به عنوان مدرس کارگاه به صورت عملی و پروژه محور به تدریس مباحث اصلی و پایه اتوکد پرداختندو تمامی ابزار ها و مطالب مهم را به شیوه عالی بیان نمودند،و همکاران با شور و علاقه به مباحث توجه کردند و درباره اتوکد سوالاتی مطرح و آقای مهندس به پرسش ها پاسخ دادند.

نظرات همکاران کامپیوتر نیز در نهایت در مورد کتاب نقشه کشی فنی رایانه ای مکتوب کردید که از جمله :

1-  دو هنرآموز برای این درس لازم و ضروری می باشد.

2-  فیلم های دوره در اختیار همکاران محترم قرار گیرد.

3-  این کتاب شامل بخش های متنوعی از جمله مدارات منطقی ،برق،نقشه کشی می باشد که پیشنهاد شد هر بخش را هنرآموز مختص آن بخش تدریس کنند.

با تشکر از زحمات مدرس کارگاه جناب آقای مهندس پورکریم که قبول زحمت فرمودند و بیش از 2 ساعت تدریس داشتند.






 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
سمیه نورروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی